F.A.Q.

Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen in de week open zodat wij u ook 's nachts van en naar Schiphol vervoeren. Wij zijn nooit gesloten.
Wij kunnen u een vrijblijvende offerte doorbellen / mailen. Mocht u dit wensen dan kan de schade verholpen worden. Schades die al opgenomen zijn door uw eigen schade-expert kunnen wij ook repareren.
U kunt de link gebruiken die onder in de bevestigingsmail staat vermeld. U kunt ons ook (via onze website, bij contact) een korte mail sturen onder vermelding van uw reserveringsnummer.
IK HEB NOG GEEN TIJDEN VAN MIJN VLUCHTEN, MAAR WIL WEL GRAAG EEN PARKEERPLAATS RESERVEREN, KAN DAT? U kunt op ons reserveringsformulier bij de tijden 00:00 uur invullen. Wij nemen uw aanvraag dan gewoon in behandeling. Wel dienen wij uw juiste tijden minimaal 7 dagen voor uw vertrek in ons bezit te hebben. Hebben wij uw tijden niet tijdig in ons bezit dan behouden wij ons het recht voor om de reservering te annuleren. Dit i.v.m. de planning van het shuttle-vervoer naar Schiphol. IK KOM NA MIDDERNACHT AAN, WELKE DATUM MOET IK OPGEVEN OP HET RESERVERINGSFORMULIER? De datum van aankomst op Schiphol moet aangegeven worden. Voorbeeld: U vertrekt vanuit Turkije op de 23ste om 21:30 uur en u arriveert de 24ste om 01:00 uur. U dient dan de 24ste als datum door te geven. HOE RESERVEER IK EEN PARKEERPLAATS? U vult ons reserveringsformulier in op onze website, zodat wij al uw reisgegevens compleet hebben. Indien u niet over internet beschikt, kunt u tijdens kantooruren uw reservering telefonisch aan ons doorgeven. IK HEB HET RESERVERINGSFORMULIER INGEVULD EN NAAR AUTOHOTEL VERZONDEN, HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK BERICHT KRIJG? U krijgt altijd binnen 24 uur bericht van ons terug, mocht dit niet het geval zijn kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. Kijkt u ook altijd even in uw postvak ongewenste mail, daar kunnen onze berichten ook in binnenkomen.
U kunt ook bij aankomst bij AutoHotel per pinbetaling of met creditcard betalen. Voor onze zuiderburen accepteren wij ook bankcontact.
Wij hanteren +/- 10 minuten handling (dit is inclusief inchecken bij ons en uw vervoer naar Schiphol)
Het telefoonnummer wordt u pas overhandigd na reserveren.